Bergama'da besi çiftliğinde yangın

İzmir'in Bergama ilçesinde bir besi çiftliğinin depo bölümünde çıkan yangın, 6 saatlik çalışma sonucu söndürüldü. Bergama – Dikili yolu Kaynarca bölgesindeki bir çiftliğin yonca depolarında gece saatlerinde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.  İhbar üzerine bölgeye sevk edilen itfaiye ekipleri, yaklaşık 6 saatlik çalışmayla yangını söndürdü. İşletme müdürü Emrah Erbay, yangında 1200 balya yonca yandığını, depo […]

Bergama'da besi çiftliğinde yangın

İzmir'in Bergama ilçesinde bir besi çiftliğinin depo bölümünde çıkan yangın, 6 saatlik çalışma sonucu söndürüldü.

Bergama – Dikili yolu Kaynarca bölgesindeki bir çiftliğin yonca depolarında gece saatlerinde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. 

İhbar üzerine bölgeye sevk edilen itfaiye ekipleri, yaklaşık 6 saatlik çalışmayla yangını söndürdü.

İşletme müdürü Emrah Erbay, yangında 1200 balya yonca yandığını, depo binasıyla birlikte 2 milyon liralık zararın oluştuğunu söyledi

Bergama'da besi çiftliğinde yangın
Demokrat Gündem

Exit mobile version