Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Sosyal Medya

Çiğli’de hizmet seferberliği sürüyor: Dere Caddesi yeni yüzüyle hizmete açıldı

Çiğli Belediyesi, ilçenin dört bir yanında altyapı ve çevre düzenleme çalışmalarına hız verdi. Harmandalı’nda asfalt mesaisi sürerken, Köyiçi Mahallesi Dere Caddesi Büyükşehir’in asfaltı ve Çiğli’nin yeni aydınlatma sistemleriyle modern bir görünüme kavuştu.

Başkan Onur Emrah Yıldız, “Her mahallede, her sokakta hizmet üretmeye kararlıyız” dedi.

Çiğli Belediyesi, ilçenin dört bir yanında altyapı ve çevre düzenleme

Çiğli Belediyesi, ilçe genelinde yaşam kalitesini artırmaya yönelik çalışmalarına aralıksız devam ediyor. Harmandalı Mahallesi’nde asfaltlama çalışmaları sürerken, 26 mahallede eskiyen çöp konteynerleri yenileriyle değiştirildi.

Çiğli’de hizmet seferberliği sürüyor: Dere Caddesi yeni yüzüyle hizmete açıldı

Çiğli Belediyesi, ilçenin dört bir yanında altyapı, üstyapı ve çevre düzenleme çalışmalarını kararlılıkla sürdürerek vatandaşların yaşam konforunu artırmaya devam ediyor.

Çiğli’de hizmet seferberliği sürüyor: Dere Caddesi yeni yüzüyle hizmete açıldı

ÇÖP KONTEYNERLERİNDE YENİLEME VE HİJYEN ÇALIŞMALARI

Temizlik İşleri ekipleri tarafından ilçe genelindeki çöp konteynerlerinin bakım, onarım ve dezenfeksiyon işlemleri düzenli olarak gerçekleştirilirken, ihtiyaç duyulan noktalarda yeni konteynerler hizmete alınıyor. Ekipler, daha temiz ve sağlıklı bir Çiğli için gece gündüz çalışmalarını sürdürüyor.

Çiğli’de hizmet seferberliği sürüyor: Dere Caddesi yeni yüzüyle hizmete açıldı

DERE CADDESİ’NE GÜVENLİ VE ESTETİK DOKUNUŞ

Öte yandan Köyiçi Mahallesi Dere Caddesi’nde, İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütülen asfaltlama çalışmaları tamamlandı. Yol yenileme çalışmalarının ardından Çiğli Belediyesi de cadde üzerindeki aydınlatma sistemlerini modernize etti. Yenilenen aydınlatmalar sayesinde Dere Caddesi daha güvenli, daha estetik ve daha aydınlık bir görünüme kavuştu.

BAŞKAN YILDIZ: “ÇİĞLİ’NİN HER MAHALLESİNDE, HER SOKAĞINDA HİZMET ÜRETMEYE DEVAM EDECEĞİZ”

Çiğli’nin her mahallesinde vatandaşların yaşam kalitesini artırmak için çalışmalarını aralıksız sürdürdüklerini ifade eden Çiğli Belediye Başkanı Onur Emrah Yıldız, “Çiğli Belediyesi olarak göreve geldiğimiz günden bu yana en temel önceliğimiz, vatandaşlarımızın yaşam kalitesini yükseltmek ve ilçemizi daha modern, daha yaşanabilir bir hale getirmektir.  Harmandalı Mahallesi’nde devam eden asfaltlama çalışmalarımız, vatandaşlarımızın günlük yaşamını kolaylaştıracak ve ulaşım güvenliğini artıracak. Bununla birlikte, 26 mahallemizde eskiyen çöp konteynerlerini yenileriyle değiştirdik. Temizlik İşleri ekiplerimiz, konteynerlerin bakım, onarım ve dezenfeksiyonunu düzenli olarak gerçekleştirerek daha sağlıklı bir çevre için gece gündüz çalışıyor. Bu hizmetler, yalnızca bugünü değil, geleceğimizi de daha temiz ve güvenli kılmak için yapılıyor. Öte yandan Köyiçi Mahallesi Dere Caddesi’nde İzmir Büyükşehir Belediyemiz tarafından tamamlanan asfaltlama çalışmalarının ardından biz de Çiğli Belediyesi olarak cadde üzerindeki aydınlatma sistemlerini modernize ettik. Yenilenen aydınlatmalar sayesinde Dere Caddesi artık daha güvenli, daha estetik ve ışıl ışıl bir görünüme kavuştu. Çiğli’nin her mahallesinde, her sokağında hizmet üretmeye devam edeceğiz. Altyapıdan üstyapıya, çevre düzenlemesinden sosyal projelere kadar geniş bir yelpazede yürüttüğümüz çalışmalarla, Çiğli’yi hak ettiği noktaya taşımakta kararlıyız. Bizim için en büyük motivasyon kaynağı, değerli hemşehrilerimizin memnuniyetidir” diye konuştu.

Demokrat Gündem