Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Sosyal Medya

Bergama'da besi çiftliğinde yangın

İzmir'in Bergama ilçesinde bir besi çiftliğinin depo bölümünde çıkan yangın,

İzmir'in Bergama ilçesinde bir besi çiftliğinin depo bölümünde çıkan yangın, 6 saatlik çalışma sonucu söndürüldü.

Bergama – Dikili yolu Kaynarca bölgesindeki bir çiftliğin yonca depolarında gece saatlerinde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. 

İhbar üzerine bölgeye sevk edilen itfaiye ekipleri, yaklaşık 6 saatlik çalışmayla yangını söndürdü.

İşletme müdürü Emrah Erbay, yangında 1200 balya yonca yandığını, depo binasıyla birlikte 2 milyon liralık zararın oluştuğunu söyledi

Bergama'da besi çiftliğinde yangın
Demokrat Gündem